ABONNEMENTSVOORWAARDEN

ABONNEMENTSVOORWAARDEN

Algemene zaken

  • Het abonnement is persoonsgebonden en kan alleen worden gebruikt door de persoon voor wie het abonnement is afgesloten.

  • Alle abonnementen worden aangegaan voor twaalf maanden, met ingang van de datum van de eerste betaling.

  • Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand. U zult worden geïnformeerd wanneer de laatste incasso zal zijn dit i.v.m. het aantal behandelingen en maanden die al betaald zijn.

  • Ieder jaar worden de prijzen opnieuw bekeken en kan er een prijswijziging zijn, in dat geval wordt u hier vroegtijdig over geïnformeerd.

  • Wij raden u aan om altijd direct een afspraak te maken voor de volgende behandeling, zodat u optimaal gebruik kunt maken van uw abonnement.

  • Bij het afzeggen of verzetten van een afspraak is het uw eigen verantwoordelijkheid dat u op tijd weer een afspraak reserveert.

  • De behandelingen zijn om de 4,6 of 8 weken. Bij vakantie of ziekte kunnen de behandelingen met maximaal 2 weken worden vervroegd of tot maximaal 4 weken worden verlaat.

  • Bij het tussentijds opzeggen kan het zijn dat er meer of minder betaald is voor de behandelingen, hier van krijgt u netjes een eindafrekening.

  • Het totaal aantal behandelingen in het jaar waar u recht op heeft, moeten ook in dit jaar worden gebruikt, anders vervallen de behandelingen.

  • Is uw abonnement gestopt, dan heeft u nog 1 maand de tijd om gebruik te maken van de behandelingen.

  • Op deze voorwaarden is het Nederlands Recht van toepassing.

Betalingen

  • Bij het aangaan van een abonnement geeft u automatisch toestemming aan Skinnergy om het overeengekomen maandbedrag per automatische incasso te incasseren.

  • Het overeengekomen bedrag zal rond de 26ste dag van iedere maand geïncasseerd worden.

  • Indien het niet mogelijk blijkt om het bedrag af te schrijven van uw rekening dan zal er €5,- extra administratiekosten in rekening worden gebracht..

  • Indien betalingen uitblijven, kunnen wij u helaas niet laten profiteren van de voordelen van uw abonnement en zullen de behandelingen stop gezet worden.

  • Abonnementen kunnen worden uitgebreid met extra elementen. De bijbetaling zal aan de balie worden betaald. Indien abonnee een extra element wenst, wordt verzocht dit bij het inplannen van de afspraak aan te geven.

Ziekte

  • Bij ziekte kunt u uiteraard altijd een afspraak verzetten. Wij verzoeken u dit uiterlijk 24 uur van te voren te doen.

  • Bij langdurige ziekte of een ongeval, waarbij u langer dan 3 maanden niet kunt komen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. wij zoeken dan naar een passende oplossing.

Kortingen

Kortingen die gegeven worden in een abonnement zijn niet geldig op lopende acties.

Korting wordt verrekend bij minimale besteding van € 19,95

Bij abonnement BRONS krijgt u alleen 5% korting op de volgende producten:

  • Alle dieptereinigingen (stap 2)

  • Alle serums (stap 3)

  • Alle maskers (stap 5)

  • Alle oogverzorging

  • Alle BB creams, CC creams of zonbeschermingsproducten (stap 6)